TRETTONDE OKTOBER

Stickad tröja & kostymbyxor - Monki, blazer från COS, halsduk från Weekday och skor från Mauri Footwear.
 
Godmorgon! Redan torsdag? Veckorna går så så fort nu. Jag har suttit på Humanisten tillsamans med Anna och Liege nio timmar om dagen måndag tisdag onsdag och jobbat med vår hemsida som ska vara klar lite för snart. Snart är den här kursen long gone. Satan vad jag längtar efter en nystart med nya kurser och uppgifter som inte involverar fkn kod. Jaja, idag pluggar jag iallafall hemifrån och i eftermiddag ska jag till Majorna och rehaba lite hos Frida. Hoppas er torsdag är snäll, cram.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Alltså får inte nog av hur jäkla stilig du är prick hela tiden!?!?! Så fint!

Och måste bara flika in, min kille är programmerare och andas kod. Jag fattar typ noll (ok, hänger med mer än vad det låter som nu) men är så himla glad över att jag kan ropa in honom när jag behöver hjälp med bloggen, hahaha :') Typ "kan du fixa en sån här knapp?" eller "hur ändrar jag utseendet på den här?" och han liksom löser på nolltid. Så för allt i världen, svälj din kurs och spara allt du gör!

2016-10-13 @ 22:23:31
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: anna-Carin

Vart kommer din soffa ifrån?

2018-04-03 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();