TIRED

Ibland behöver en verkigen sånt här en helt vanlig torsdag. Jag vet inte vad det är, men jag känner mig typ grå just nu. Som att den tråkiga delen av hösten är här. Är så så så skoltrött och är inne i en period där jag har svårt att ta tag i sånt jag måste och blir stressad och frustrerad på mig själv för att jag inte bara kan get shit done. Försöker att guldkanta med fina vänner, god mat och träning för att boosta mina endorfiner. 

Igår hade jag och kille myskväll här hemma. Jag slängde ihop mitt favoritrecept på köttfärssås och så drack vi ett glas gott rödvin till, mmm. Sedan kollade vi på filmen Room, så himla bra var den. Både jag och Simon var helt tagna efteråt. Filmtips filmtips! Ha en finfin fredag. xxx. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hej relaterarrr till tröttheten och studiemotivationen. Funderar på näringsbrist av något viktigt man bör ha i sig, kan vara värt att kolla upp.. Ville mest säga tack för stt du även delar med dig av negativa mode som precis lika många kan relatera till (hehe jag) som när livet är topp. Kramis på dig

Svar: Det borde faktiskt jag också ta och kolla upp, tack för tipset! Och tack själv för att du läser, kram och hoppas vi peppar upp motivationen igen!
ellenspangberg.blogg.se

2016-10-22 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();