STUDY CLOUD

Såhär såg min dag ut igår och kommer se ut idag också. Längtar ihjäl tills den här kursen är över för nu pallar jag inte koda hemsidor en sekund till. Hur snygg choklad förresten? Älskar förpackningsdesignen. Jag är en riktig sweet tooth men har lätt att få blodsockerdippar, så blev meget glad när jag hittade denna sötad med stevia som håller blodsockret åtminstone lite mer i chack. Jaja, nu ska jag vakna till liv och försöka fredagspeppa mig själv lite trots att det kommer bli en helg fylld med tentaplugg. Hoppas att ni mår bra och att dagen är snäll mot er.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Åh. Hoppas du hinner med något fint utöver plugg i helgen. Jag håller tummarna för dig!

2016-10-07 @ 09:30:38
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Veronica Pettersson

Önskar dig en fin helg trots att den kommer bestå av plugg. Hoppas dock att du hittar på något kul mellan varven. :3 Kram!

2016-10-07 @ 09:33:33
URL: http://veronicapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();