SÖNDAGSUPDATE

Från en dag när jag kände mig betydligt fräschare än vad jag gör efter den här helgen, hehe.
 
Godmorgon och glad söndag sugarhuns. Hoppas er helg har varit och är fin! Det har min verkligen varit. I fredags tog vi tåget till Rotterdam där vi mötte upp Dianas bror Sari + vänner för en helkväll ute. Vi började med pastamiddag på Jamies Italian (dog pga gott) och sedan drog vi vidare på barrunda och dans på klubb. Drack margaritas och dansade konstant till klockan 05. Så himla olikt mig att dansa mig svettig, men gud vad roligt det är ibland. Igår mådde vi som vi förtjänade kan en säga, och vi gjorde inte så mycket mer för världen än att äta pizza framför Så mycket bättre och Idol på play-tv. Idag ska vi ta igen gårdagens inaktivitet med brunch och Banksy exhibition. Peppen! På måndag flyger jag hem igen, och är rätt internetbegränsad fram tills dess. Så om inte tidigare så hörs vi då. Ha en finfin söndag.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Låter verkligen som du haft det så kul! Och det är helt galet va du passar bra i dina glasögon.

2016-10-30 @ 09:37:21
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();