NEXT LEVEL TACOS

Min hangup just nu är tacos i hjärtsallad med gucca, creme fraiche, picklad rödlök och cashewnötter. Det är så så krispigt, sött, salt och milt på samma gång. Älskar att blanda olika texturer, plus att det är så enkelt att göra och ser typ jättelyrrigt ut. 
 
Jag gör min guacamole på två avokados, två pressade vitlöksklyftor, tre finhackade körsbärstomater, en stor näve hackad koriander, limesaft och salt. Kan leva på det endast. 
 
Perfekt fredagsmiddag enligt mig. Tacos forever.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! Jag trodde först att färsen var något friterat först och scrollade med spänning ner o ba "måste ha recept" !!! haha...

Svar: hahaha åh sorry för besvikelse :(
ellenspangberg.blogg.se

2016-10-07 @ 16:42:10
Postat av: Ellen Lindberg

Guaca alltså, livets grej. Johan gör en helt fantastisk sådan som jag skulle kunna äta till typ allt. Sååå gott!

2016-10-07 @ 18:17:57
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();