MELLANMÅLSPAUS

Efter en dag fylld av ren pluggångest tog jag i eftermiddags vagnen till Majorna för att äta mellanmål med Frida. Vill alltid äta mellanmål med Frida. Åt ost- och avokadoknäcke och pratade oavbrutet i två timmar om sånt som behövs pratas om för att lugna ner sig lite. På vägen hem kände jag mig lite mer som människa igen. Pardon för tråkig bloggning den här veckan, men känner mig lite låg pga stress och frustration över kursen jag läser just nu. Hoppas det ska rinna av över helgen. Puss <3 


Kommentarer
Postat av: whiskeysour.blogg.se

asså det knäcket är så himla gott haha

2016-10-13 @ 21:09:21
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: ISA

åh mellismys! vilken fin grej. Hoppas livet lättar snart, prioritera rätt saker. vi bloggfans finns ju kvar <3

2016-10-14 @ 20:23:34
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Julia

Hur är det att läsa den utbildningen som du gör nu? Har själv börjat titta lite på vad jag ska läsa efter gymnasiet och tänkte kolla vad du anser är positivt och negativt med utbildningen? Så man vet om det är något jag ska fundera lite mer på eller om jag ska lägga det på hyllan direkt haha.

Svar: Alltså MKV är jättebra, nu läser jag min fria termin där jag valt att läsa Digital Design på högskolan i Kristianstad på distans. Rekommenderar inte att läsa på HKR. Men efter jul e jag tillbaka på mkv igen och där trivs jag
ellenspangberg.blogg.se

2016-10-17 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();