FOR RAINY DAYS / BOOKBEAT

Finns det något mysigare än regn + att inte behöva gå utanför dörren på hela dagen? Tror ej. Det är nog det jag gillar allra mest med hösten, att den i min värld är väldigt kravlös och att det är okej att bara gå och skrota hemma en hel dag. Igår gjorde jag precis det och varvade kurslitteratur med att lyssna på ljudbok, vilket är mitt nya bästa. Jag har nämligen blivit en del av BookBeats blogteam! Så himla kul tycker jag! BookBeat är en app där du hittar tusentals böcker att både lyssna på och läsa i mobilen/surfplattan, briljant ju.

Just nu lyssnar jag på "Tid" med Alex och Sigge varje gång jag lagar middag här hemma, hur mysigt som helst är det. Mina favoritböcker är de som har lästs in av författarna själva, så detta är lite som att höra en åtta timmar lång Alex & Sigge-podd. Det jag gillar bäst med just ljudböcker är att det är så perfekt för en student som jag som sitter flera timmar om dagen med näsan i kurslitteratur. Det gör mig inte supersugen på att kasta mig in i skönlitteratur tyvärr. Känner att tiden inte riktigt räcker till även fast jag gärna skulle vilja. Med ljudböcker kan en multitaska och lyssna på väg till skola/jobb/när en lagar mat vilket är guld för mig. Plus att det är fett prisvärt, 169 pix i månaden för hur många böcker som helst, utan bindningstid och du får prova en hel månad gratis här. Fint va! 
 
I samarbete med BookBeat
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();