0 KM/H

Åh vad en slowmotionhelg verkligen behövdes efter en riktig mördarvecka med plugg och jobb. Har tagit det så så lugnt och bara återhämtat mig. I fredags kom Anders och Niklas över till oss på lite öl och lösgodis och igår låg jag i horisontellt läge och kollade repriser på tv. Perf. Nu känner jag att batterierna är någorlunda laddade för ny vecka, nya kurser, jobb och kompishäng. Idag ska jag dock ta tag i livet lite och fylla i saker i min kalender, checka det sista inför inlämningen av vår webbsida idag, träna och förhoppningsvis avsluta dagen med spelkväll hos Anders. Fint ändå! Kram.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Sådana här helger behövs verkligen emellanåt, som går ut på bara ingenting. Hoppas du är pepp och pigg till kommande vecka!

Svar: Ja men verkligen! Hoppas du haft en fin helg <3
ellenspangberg.blogg.se

2016-10-16 @ 11:58:57
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();