VECKA 48


Glad måndag pärlor. Hoppas ni haft en fin helg. Min har varit mycket festlig och innehöll alla komponenter jag gillar. En lugn fredag tillsammans med Andreas. Vi käkade burgare, drack rödvin och analyserade veckans Skam-klipp in i minsta detalj. I lördags bjöd Kennedies in till fest i butiken på Marieberg (en stor shoppinggalleria i Örebro) vilket var superfestligt! Hade verkligen en sjukt kul kväll som avslutades med att dansa 8000 steg på Satin. Igår vaknade jag med tungt huvud och tog en lugn dag med första adventsmys här hemma.

Hur mysigt är det inte med lussekatter, pepparkakor och tända ljus överallt? Är en sån sucker för julen. Nu ska jag kicka igång den här veckan med ett träningspass innan jag dyker ner i planering och plugg. På återhörande i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: katarina

hej ellen, jag tycker du verkar ha en sån fin balans när det gäller mat och träning. det är ju väldigt vanskligt att säga utifrån en blogg så säg gärna hur du själv känner, om det är okomplicerat för dig eller inte. vet att du fick en kommentar i somras som antydde motsatsen och vet att du skrev att det inte alltid varit så enkelt för dig. men om du känner att det är så numera, att du har en skön, ostressad, icke-ångestfylld relation till mat & träning, berätta gärna hur du lyckats med det. berätta gärna om det finns situationer som du inte känner dig bekväm i (inte tränat på länge, äta en bulle när någon plötsligt bjuder men du inte är sugen eller vad det nu kan vara). berätta gärna hur du förhåller dig till hälsa/kropp/utseende/mat/fitness i ditt vardagsliv. hur du resonerar, agerar och känner inför de här sakerna. om du vill <3

2016-11-28 @ 21:07:45
Postat av: Patrik at Brass&Gold

Skam är verkligen det nästa i mitt liv just nu. Är så hooked att det nästan blir pinsamt!

Svar: åh gud samma här. kollar flera gånger om dagen + har börjat analysera kommentarsfältet? det har blivit mitt liv hahaha
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-28 @ 21:51:04
URL: http://brassandgold.com
Postat av: Ellen Lindberg

Du är ju så himla fin alltså!

Svar: men tack detsamma fina du!
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-28 @ 22:53:58
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();