NYTT PÅ VÄGGEN

Hur fina är inte mina nya posters från Printler jag fick hem förra veckan? Jättefina tycker jag. Älskar den med vattnet och tycker den passar så bra in med de övriga färgtonerna. Tröttnar aldrig på kombon grönt, grått och mörkblått. Behöver bara investera i tre nya ramar så kommer det bli hur fint som helst. Ni som följer mig på instagram kanske såg att om en anger koden "ellen15" så får en 15% rabatt på hela sortimentet! Bra deal ju, för det finns verkligen hur mycket fin fotokonst som helst. 
 
I samarbete med Printler


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad fint!!

inläggs tips på inlägg jag börjat älska att läsa
"i min väska"
"i mina jackfickor"
"vad jag ej kan leva utan prylar typ"
"julklapps tips"


Svar: Åh tack för tipsen!! Kommer lätt några såna inlägg inom kort
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-23 @ 17:20:29
URL: http://linnearosvall.wixsite.com/portfolio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();