NEW JEWERLY


Fick en så himla fin gåva av Jane Køing häromdagen i samband med deras kollektion Love tags. Har länge letat efter den perfekta guldkedjan att bära kring halsen så blev så himla glad. Ett till mig och ett till min syster. Kändes typ på gränsen till narcissistiskt att ge min syster ett halsband med min bokstav på, haha. Men hon blev väldigt glad. 

Vill aldrig ta av mig det. Enkelt, diskret men ändå det där lilla extra som fulländar en klädsel. Så himla fint att jag alltid bär min syster med mig och hon bär med sig mig. Tusen tack Jane Køing för denna finfina gåva. Kika på deras fina smycken här. Perfekta julklappen eller presenten till någon du tycker om.


Kommentarer
Postat av: Julia

Så fint! vilken längd och storlek på brickan har du? :)

Svar: Visst är det! Har den kortaste längden (tror det är 45 cm) och även den minsta storleken på brickan :)
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-22 @ 21:52:04
Postat av: Julia

menar såklart längd på kedjan då..hehe :)

2016-11-22 @ 22:43:12
Postat av: Ellen Lindberg

Så himla fint! Både smycket i sig men också att du delar det med din syster, så gulligt!

2016-11-27 @ 11:33:08
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Ellen Lindberg

Så himla fint! Både smycket i sig men också att du delar det med din syster, så gulligt!

2016-11-27 @ 11:33:08
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint!

Hur får du så spännande samarbeten? Kontaktar du företag eller kontaktar de dig?
Kram

Svar: de kontaktar mig! är dock väldigt selektiv vilka jag tackar ja till, vill alltid att det ska vara produkter eller tjänster jag personligen gillar och som även ni kan ha nytta/inspireras av! kram tillbaka!
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-27 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();