NÅGRA KVADRATER FRÅN IGÅR

Igår åkte jag och Clara in till stan redan vid 07:20 för att möta upp Calle och Andreas på stan pga Black Friday (?). Gillar ju i grund och botten inte den här jäkla konsumtionshetsen som den dagen innebär men behövde samtidigt ett par svarta jeans. När en som student kan hitta ett par för 200 pix så blir en ju ändå nöjd. Jaja, not a perfect human. 
 
Vi gick runt och kikade mest, Calle och Andreas shoppade fint på Volt och sedan vart dem frukosthungriga så vi gick till Lill-Annas för paus och kaffehäng. 
 
Sedan skiljdes vi åt pga Calle hade jobb på H&M. Jag gick och tränade och mötte lite senare upp mamma för adventsmysshopping. Köpte hyacinter och adventsljus, glögg och sånt gosigt ni vet.
 
Spanade på fint inne på CE och försökte julklappshinta lite lol.
 
Annars så har jag mest hängt med dessa två bästisar de senaste dagarna. Ätit pasta, druckit vin och kollat på Skam.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Mycket härliga kvadrater!

2016-11-26 @ 09:04:25
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Sandra Leone

Jag tycker inte heller om den här galna konsumtionshetsen. Vet inte hur många mejl/sms jag fick om erbjudande igår. Däremot tycker jag att det är ett perfekt utnyttjande av Black friday; när man verkligen behöver något.

Vilken mysig dag du verkade ha. Adventsmysshopping <3

2016-11-26 @ 10:05:19
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();