MUSIKTIPS EN FREDAG

Jag är inne i ett sånt himla flow i musikväg just nu och hittar så mycket nytt bra. Styr min musiksmak mycket efter årstid har jag märkt mörk höst brukar resultera i mycket instrumentalt, postrock och lite lugnare tempo. Min lista 10.p.m spelar jag flitigt just nu. Men här är några guldkorn aka mina favoritlåtar ur listan just nu:
 
♫ Epoch - Tycho
♫ Penthouse Cloud - The Internet
♫ Nikes - Frank Ocean
♫ 2100 (feat. BOOTS) - Run The Jewels
♫ 715 - CREEKS - Bon Iver
♫ Närke - Hanna Järver
 
Hoppas ni får en finfin fredag! Jag är tröttare än vad jag någonsin varit, är verkligen totalt utmattad efter den här veckan. Kom hem till mamma och pappa igår för att landa ett dygn. Så himla skönt. Åt gott med pappa och gick en lång kvällspromenad med Calle för att bli lite mer människa igen. Idag ska jag nog bara ta det lugnt och prioritera mitt välmående, försöka att varva ned med en promenad och Fredagspodden.  


Kommentarer
Postat av: E

Hej!! Tack för en superfin och inspirerande blogg :-) Såg en gång att du fyllde en påse med ingredienser till mojitos som gå-bortpresent, så rolig grej! Har du några tips på en inflyttningspresent till en 20-åring? Trevlig helg!!

2016-11-18 @ 10:31:16
Postat av: Anonym

Hej Ellen!! Älskar din blogg och framförallt din stil!! Om du har tid, skulle du inte kunna tipsa om snygga och varma vinterskor som passar till tex kostymbyxor... Är en sån som går i sneakers hellre då jag inte annars vet hur ja ska matcha mina kostymbyxor som jag har ca jämt ;)
Kram kram

2016-11-18 @ 17:42:43
Postat av: Hanna

Hej, jag måste börja med att säga att din blogg är så himla fin och du verkar vara så go och snäll. Sedan till min fråga; jag tror du skrev att du och din pojkvän ska börja ha distansförhållande ett tag igen? Hur känner du dig inför det? Jag har haft ett distansförhållande i snart 1 år, och nu börjar det verkligen kännas. Skulle du vilja ge lite tips på att få det att kännas lättare? Om du har lust och tid alltså <3 Tack för all inspiration! Många kramar, hoppas du får en fin helg.

2016-11-18 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();