MONDAY INSPIRATION

Källor: här
 
Lite måndagsinspiration denna gråa novemberdag. Ny vecka igen och jag har så himla mycket att göra, behöver nog klona mig själv. Idag står det plugg, packning och förberedelser på schemat hela dagen. Imorgonbitti tar jag tåget upp till Stockholm i några dagar för möten och viktiga saker, känns så himla spännande och jag är riktigt peppad. Kommer förhoppningsvis kunna klämma in lite kompishäng däremellan också vilket känns fint. Sedan åker jag vidare ner mot Växjö i helgen med min mamma och pappa. Är ju faktiskt 50% smålänning så ska hälsa på den delen av släkten. Som grädden på moset så har jag två stora tentor de kommande veckorna som måste pluggas inför, det är mycket nu osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();