FYRA DRÖMMAR I GBG PT.3

Godmorgon och glad fredag! Veckans absolut bästa dag ju, det är något visst över vetskapen om att en har ett par dagars ledighet framför sig. Jag har dessutom mycket fina helgplaner som hägrar - bio (inklusive godis från 4-gott) med Simon ikväll, vinkväll med Frida på lördag och spelkväll med Anders och Niklas på söndag. Ni hör ju hur fint. Jag tänkte inleda denna favvodag med några lägenhetsdrömmar som ligger ute på Hemnet just nu (ja min största hobby in life). Klicka på länkarna för inredningsperfektion. Kram på er och hoppas dagen är snäll.


Nordenskiöldsgatan 30



Kommentarer
Postat av: whiskeysour.blogg.se

asså den första läggan är det finaste jag sett i mitt liv!!

2016-11-11 @ 07:30:59
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: whiskeysour.blogg.se

asså den första läggan är det finaste jag sett i mitt liv!!

Svar: Men ellerhuuuur man dör ju :(
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-11 @ 07:30:59
URL: http://whiskeysour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();