EN LÖRDAG I NOVEMBER

Igår vaknade jag pigg och utvilad rätt så tidigt. Börjar alltid min dag med frukost i soffan, mycket mysigare så tycker jag. Läste nyheter, bloggar, scrollade twitter- och instaflöden.
 
Vid tiotiden släpade jag mig till bussen med fredagens Alex och Sigge-avsnitt i lurarna.
 
Körde ett kort spinningpass och svettades lite. Det är verkligen min typ av träning, kort och skitjobbigt vill jag att det ska vara. Hatar att träna i längre än 40 minuter för då blir jag uttråkad.
 
Sedan tog jag bussen hem igen, åt knäcke med egengjord nutella (mitt beroende atm) och bananslantar, duschade och pussade på kille.
 
Vid 13-tiden drog jag på mig jackan och halsduken igen och gav mig ut i solen och vagnen mot Haga.
 
Där var det lika mysigt som alltid. Älskar att de börjat julpynta nu och att det är små minimatmarknader varje helg. Luktar så så gott överallt. Mötte jag upp Lili och Rebecca för en fika på Nöller!
 
Älskar mina vänner som är prick lika instagramnördiga som jag och det är obligatoriskt att fota all mat innan den äts. No shame osv.
 
Här satt vi ett par timmar och tog igen vad som hänt sedan sist.
 
När jag kom hem var det mörkt och jag landade i soffan, åt leftover godis från biofredagen och målade naglarna.
 
Simon var också hemma och hängde med Max och Viktor på Skype.
 
Till middag värmde vi upp pastarester från veckan, drack vin, pratade länge om flytten, våra äckligaste ord (lol) och framtiden. 
 
Efter en lång och mysig lördagsmiddag hoppade jag på vagnen till Majorna och spenderade resten av kvällen hemma hos Frida för att dricka upp vinet, äta chipsen och prata oavbrutet om livet i fyra timmar. Vid midnatt var jag hemma i Kville igen och somnade gott bredvid min bästa person. 


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar din blogg. Så intressant och skönt att skrolla igenom när man har tid över!!

2016-11-13 @ 16:28:15
Postat av: Ellen Lindberg

Men åh, så himla fin dag det ser ut att ha vart!

2016-11-14 @ 12:57:36
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: matilda

åh så mysig dag! Drömlivet ju!

2016-11-14 @ 14:06:29
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();