PÅ VÄGGEN

När mamma var här i förra veckan gick vi igenom ca alla små affärer i Haga. Har typ aldrig gjort det innan? Mest bara strosat på gågatan, ätit lunch på Deli och fikat på Kringlan. I en liten krimskramsbod fanns det iallafall sjukt mycket billiga posters med olika tryck och i olika storlekar. Köpte denna fina med grankvistar på. 


Det är för övrigt ett väldigt bra tips att leta i små skrymslen för att hitta liite mer "egna" detaljer till sitt rum/hem för att sätta en mer personlig prägel på det. Tyckte den passade mig och mitt lilla hem, nu behöver jag bara kirra en ram. Men det får bli till hösten pga flyttar ju ut över sommaren om typ en och en halv vecka (!). 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär??

2016-05-25 @ 16:24:42
Postat av: m

är det inte ormbunkar? hehe.

2016-05-25 @ 20:18:51
Postat av: A

Du har så fint och långt hår, vad använder du för hårprodukter? Och hur tar du hand om håret. Har läst att du svarat på denna fråga förut, men minns inte märke. Ps visa gärna bilder

2016-05-26 @ 12:38:02
Postat av: H

En fråga!! Tycker att du har sjukt bra smak när det kommer till inredning och undrar därför vad du tycker om stringhyllor?

2016-05-26 @ 14:01:15
Postat av: Anna

Åh, fin! Hoppas du mår bättre efter din dramaincident, glöm inte bort att andas
Fick bara en idé jag kände att jag var tvungen att förmedla, hehe

Kommer ihåg att du tyckte att ramen för Andy Warhol-planschen var för liten, såå du kan ju köpa en ännu större till den och sätta nya planschen i den gamla. Eh, ja... det var min briljanta idé. Now you know


Svar: Tack fina du! <3 och vilken BRILJANT idé tackkkk hade inte ens tänkt så själv. Det ska jag lätt!
ellenspangberg.blogg.se

2016-05-26 @ 22:25:34
Postat av: Linnea

Haha det är en ormbunke :p

2016-05-28 @ 13:16:22
Postat av: Linnea

Haha det är en ormbunke :p

2016-05-28 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();