YOU CAN'T BUY HAPPINESS BUT YOU CAN BUY PIZZA AND THAT'S KIND OF THE SAME THING





Igår skreek hela min kropp efter pizza. Sagt och gjort! Jag och mamma åkte till Ica Maxi och köpte tillbehör för att konstruera detta mästerverk. Vi köper Fontanas färdiggjorda bottnar och det blir verkligen så. himla. bra. Mycket mycket mycket bättre än sådana där pizzakit som lätt blir lite degiga. Här blir allt så krispigt mmmm. Meningen med livet hörrni. 
 
Hoppas ni får en fin tisdag! Jag var uppe med tuppen för hemtentaskrivande (mer regel än undantag nu för tiden, så om uppdateringen i veckan är lite sporadisk så vet ni varför), och kommer nog sitta bänkad hela dagen. Ueeek längtar tills ikväll då jag ska hänga med Arvid och Calle aka mina bästa personer i livet. Puss på er kakor. 


Kommentarer
Postat av: anna

tusan så gott!! hade varit helnöjd om jag endast fick äta skaldjur, pizza och tacos för resten av livet!

2016-03-29 @ 14:19:22
URL: http://whiskeysour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();