GÅRDAGENS KLÄDVAL


Igår gick jag iklädd detta under dagen, ser ut såhär ca fem av sju dagar i veckan just nu. Jeans som jag klippt av från Monki, sandaler från & Other Stories och en vit sweatshirt från Weekday. 

På kvällen svidade jag dock om inför bubbel och dans på lördagsklubben. Toppen är från Monki och ca det enda färgglada plagget i min garderob. Hoppas ni mår bra babes! Vi ligger fortfarande och drar oss i sängen, min mage skriker efter frukost nu så ska ta och pallra mig upp strax. Idag ska jag nog inte göra mer för världen än att kolla OITNB och äta halloumiwraps med Calle. Perf söndag ändå. Craam. 



Kommentarer
Postat av: Malin

Blir typ arg för du är så fin jämt?!

Svar: men alltså <3<3<3
ellenspangberg.blogg.se

2016-06-19 @ 17:06:28
Postat av: Emilia

Snyggt! skorna är top top!

2016-06-23 @ 08:40:46
URL: http://emiliaesser.voyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();