FAVE BREAKIE

I förra veckan i princip tvingade jag Frida att köpa Oatlys chokladdryck. Hon hade aldrig druckit det tidigare och jag och Simon tycker att det är ca det bästa som uppfunnits. Men när vi sågs i lördags så fick vi den eftersom den inte föll henne i smaken (u so weird Frida). Då tog jag hursomhelst tillfället i akt och gjorde min favoritfrukost, chiapudding med den som bas + mycket vaniljpulver. Jag tycker att konsistensen blir bäst med 1,5 dl vätska och 1,5 msk frön. Rör ihop det kvällen innan, supersmidigt att inte behöva fixa någonting på morgonen när en är trött och hungrig. 
 
Toppade med lite granola och tinade jordgubbar från frysen. Perfekt helgfrulle tillsammans med kokt ägg, macka och morgonkaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();