IPHONE SNAPS


Har ju ändå dokumenterat lite vad jag har haft för mig under de två veckorna jag var borta härifrån. Bland annat har jag slagit in julklappar, det är verkligen det mysigaste som finns tycker jag. Att ta upp ett helt bord med inslagningspapper och snören, lyssna på julmusik och dricka glögg mvh pysslarn. Sedan har det ju varit så himla snöigt och fint också, deppigt att det försvann lagom till julafton.

Under julen så är det ganska så hektiskt för min familj + släkt eftersom vi typ "jobbar" då. Mamma dirigerar och spelar orgel, min morbror spelar piano och resten av oss sjunger kör. I år satt jag dock på bänken tillsammans med morfar som behöver mycket hjälp just nu. Vi umgås nästan varje dag nu, han och jag. 


Ett par dagar innan julafton mötte jag upp Alti för ett glas vin och skitsnack på Paolos. Best girl in the world yas. 


Annandagen spenderades hemma hos Louise tillsammans med några av mina bästa personer. Andreas kom hem från Norge den kvällen så det var kramkalas. Mitt bästa tvillingpar tillsammans med Simon och Elsa såklart.


Dokumenterade snön mkt intensivt. Kolla bara vad fint det var på vägen till och från bussen en morgon. Vill alltid att december ska vara såhär fint. 


Har även umgåtts med Calle aka min bästa vän i hela himla världen typ varje dag. Alla borde ha en Calle i sitt liv. Det bästa med att vara hemma i Örebro är verkligen att jag har mina bästa människor här, det är så tryggt att bara kunna smsa "jag kommer till dig om 20" och så är det inte mer komplicerat än så. Ska carpa skiten ur mina best buds innan jag drar tillbaka till Gbg om ett par veckor.

Dvs njuta ihjäl mig av att bo under samma tak som min syster. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();