HALLA

Honeys! Hej! Jag tog ett litet omotiverat uppehåll från bloggy över jul. Har egentligen ingen rimlig ursäkt förutom att jag varit sliten och oinspirerad och distansförhållandeledsen och skör. Tanken var att bara gå in i min tentabubbla och sedan vara back on track men jag liksom fastnade i den gråzonen eftersom att tentorna bara keeps on coming. Att min kameraladdare varit på annan ort i typ tre veckor har ju heller inte direkt hjälpt min bloggsjäl tillbaka. Men jag gillar ju detta lilla forum så himla mycket så nu kør vi igen va. 


Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Kul att du är tillbaka dina inlägg är alltid så cozy och peppiga.
Distansförhållanden och tentor är verkligen sämst. Skickar massor av styrkekramar.

Svar: Tack!! <3 Detsamma finis, tycker så mycket om din mysiga blogg
ellenspangberg.blogg.se

2016-12-27 @ 15:49:09
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har saknat dina fina inlägg!

2016-12-27 @ 21:03:46
Postat av: Frida

Jag har saknat dina fina inlägg!

Svar: <3
ellenspangberg.blogg.se

2016-12-27 @ 21:03:47
Postat av: Ellen Lindberg

Fina, fina du <3

2016-12-28 @ 15:10:25
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();