ETT BOKTIPS OCH ETT JULKLAPPSTIPS

Jag samarbetar ju med BookBeat som ni vet, och lyssnar numera på så himla mycket ljudböcker. Nu har jag precis lyssnat klart på "Hela Kakan" av Kakan Hermansson och tyckte verkligen om den. Hon läser den själv vilket är mitt viktigaste när jag lyssnar, för då vet författaren själv precis vilka ord som ska betonas, vilket tempo det ska vara och vilken stämning som lyssnaren ska bygga upp. "Hela Kakan" är verkligen en salig blandning av Kakans uppväxt, om klass, vad och vilka som format henne, feministiska analyser och kvinnokamp. Och jag älskar det. Älskar att det inte finns någon egentlig story utan det är verkligen som att få ynnesten att dyka in i hennes briljanta huvud i fyra timmar och bli än mer upplyst om feminism och livet i stort. Lyssnartips lyssnartips lyssnartips. 
 
Och såhär till jul har även BookBeat finaste julklappstipset! Att du kan ge bort ett presentkort påfyllt med 1, 3 eller 6 månaders lyssning i tjänsten till någon du tycker om. Hur bra? Jag ska ge det till min mormor tänkte jag. Läs mer om priser här. Glöm heller inte att om du registrerar dig via den här länken så får du en hel månad gratis lyssnande av mig! Bra deal såhär inför julledighet tycker jag. Kramis. 
 
I samarbete med BookBeat


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Skulle inte du kunna tipsa om lite klänningar som man kan ha till jul och nyår?

Svar: Hej! Kolla ett par inlägg nedåt, tipsade precis! :)
ellenspangberg.blogg.se

2016-12-14 @ 15:18:40
Postat av: Kristin

Hei!
Elsker bloggen din, veldig inspirerende. Hvilket kamera bruker du til å ta bilder med? :-)

2016-12-19 @ 21:54:06
Postat av: Ida

Tack för sjukt bra tips! Köpte det som julklapp till bror min! :)

2016-12-22 @ 13:05:26
URL: http://nouw.com/allgoodthingsinlife
Postat av: Ditt största fan

Bloggggaaaaaaaaaa darling!!! <3

2016-12-27 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();