EMMA S. / CLINIQUE


Jag vet inte vad som har hänt med mig (det är nog Under Huden med Kakan som fått mig att tro att det enda viktiga på jorden är hudvård) men allt jag vill lägga pengar på är dyra fuktmasker, peelings och smink. Min plånbok vill ju dock verkligen inte det, därför blev jag så himla glad när jag fick lite sånt i julklapp av min käre mami. Ansiktsmisten har jag haft förut och är superbra, perfekt att ha med i väskan när en behöver lite extra fukt. Särskilt såhär under vinterhalvåret då tillochmed mitt face som är en oljeklump blir torrt. 
 
Sedan fick jag även en peeling med AHA- och BHA-syror som tydligen ska göra underverk för ens glow. Var så nyfiken att jag provade den redan samma kväll och yeez vilket drag det var i den. Det räcker tydligen att ha den på i en minut, men jag hade den i två pga rebell osv. Blev pionröd i ansiktet först vilket en tydligen ska bli, men sedan babylen. Det känns verkligen att den verkar direkt och sånt gillar en ju.
 
Och två nya sminknödvändigheter från Clinique. Har testat en del foundations genom åren men återkommer alltid till denna. Den täcker bra, håller hela dagen och är samtidigt snäll mot min hy. Kostar 300 spänn men räcker i typ ett halvår, och då snålar jag inte heller. Sedan ett contour-stick! Rolig grej ju! Mitt liv har blivit lite roligare sedan jag sist av alla upptäckte contouring! Från Clinique det med. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();