ÄNTLIGEN


Hej hej hej hej fina. Nu är äntligen den här mördarveckan över och jag kan andas igen. Har tentat av en hel kurs i interaktionsdesign, så denna vecka har verkligen inte varit något annat än att sitta på biblioteket typ åtta timmar per dag och läsa, anteckna, skriva mind-maps och cry inside. Nu är det iallafall gjort och jag kan återgå till det normala dvs lite mer liv här igen. Igår njöt jag av en lugn kväll hemma 100% pluggfri. Calle kom förbi och vi kollade På Spåret och halvsov i soffan. 

Här kommer en outfit från igår lastat. Skjorta från H&M och byxor från Monki. Idag ska jag försöka hinna med lite träning, julklappsshopping och häng med Bella. Fint fint fint. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Hei! Hva heter den buksen du har kjøpt fra Monki? :)

Svar: Hej! Modellen heter "Dressy Trousers" :)
ellenspangberg.blogg.se

2016-12-10 @ 19:46:17
Postat av: Ellen Lindberg

Fasen så fin du är!

2016-12-18 @ 13:32:13
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();