WAYNESHÄNG OCH KRÄFTSKIVA EN FREDAG


I fredags eftermiddag mötte jag upp Calle och Andreas för Waynes-häng. Under gymnasiet hängde vi nästan alltid här efter skolan i flera flera timmar. En gång hade jag och Arvid ett 12-timmarshäng här, haha. 
 
Simon var med också såklart. Vi satt och snackade skit ett par timmar innan jag var tvungen att åka vidare till nästa destination.
 
Nämligen till min b-day girl Diddi som bjudit in till kräftskiva och öl. Hon är bäst, så att ni vet.
 
Alti fixade i köket. 
 
Och Elli hade styrt upp med kräfthattar och pynt. 
 
Viktigt med kräfthatt på kräftskiva ju! 
 
Vi åt såå mycket gottigt somrigt. Det bästa var att Alti råkade ha ett halvt kilo ost i västerbottenpajen istället för 200 gram (<3). 
 
Post matkoma hängde vi i soffan, spelade pest eller kolera och skrattade tills vi grät. De gick ut och dansade efter några timmar men jag bangade pga mammas fest dagen efter så Simon kom snällt och hämtade mig i regnet. Finfinfin fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();