SUNDAY WISH

Hade inte tackat nej till att gå iklädd denna outfit idag. Jacka från COS, väska, örhängen och skor från & Other Stories, byxor från Zara och topp från Weekday.
 
Söndag igen och nu börjar min sista vecka hemma. Är lite ambivalent till att flytta tillbaka till Göteborg faktiskt. Samtidigt som det ska bli superkul att få komma hem till min lägenhet igen och komma igång med vardag rutiner så känns den här hösten så konstig, att inte ha ett sammanhang att komma tillbaka till känns knäppt. Eftersom jag kommer att plugga på distans så kommer jag ju inte att ha någon klass eller några föreläsningar att gå på och samtidigt som många vänner försvinner från staden. Men hösten går fort och har dessutom två resor att se framemot. Jaja nu ska jag sluta ranta och åka till gymmet istället. Puss.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();