SUNDAY SMOOTHIN

I söndags mötte jag upp Calle på mitt älskade Josbaren för lunch och kaffe. Blir inte mätt på deras inredning - så jäkla fint med tidningsstället tycker jag, blev sugen på att fixa ett liknade själv hemma. Industridetaljer är ju så så så snyggt.

Tog min standard med kokosmjölk, kvarg, baobab, ananas, mango och apelsin. Och en raw snickers bar till det, drömgott. Vi var helt ensamma där och pratade av oss några timmar, helt sjukt vad jag kommer sakna att inte ha honom i min vardag varje dag. Världens klokaste och bästa vän. 


Kommentarer
Postat av: ¨matilda

Men åh så mysigt det ser ut!

2016-08-23 @ 09:52:19
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: Sissi

Hej Ellen. Jag har märkt att du går till lite andra fik än de vanligaste i Örebro. Skulle du vilja tipsa om originella och mysiga caféer i Örebro? Kram

2016-08-25 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();