MONDAY SNAPS

 
 
Vår gårdag bestod av ett evigt promenerande, kaffe på Urban Deli, fönstershopping och burgare på Flippin. Ääääntligen fick jag äta där, fjärde gången gillt! Himmel vad gott det var.
 
God eftermiddag finon. Mår ni bra? Hoppas! Vi har det superbra här och jag har kommit till insikt att jag verkligen älskar Stockholm. Har aldrig känt att det är min stad riktigt men nu blir jag så himla glad varje gång jag åker hit. Vem vet, det kanske är här en landar tillslut? Idag tänkte vi ta en promenad ner till Gärdet och sen ta en öl med Alti och Per ikväll. Fint fint fint. 


Kommentarer
Postat av: ¨matilda

Stockholm är ju verkligen en av de finare städerna som finns!

2016-08-16 @ 17:22:19
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: ISA

åh vad du maxar sthlm då! Komsi komsi hit vettja! ska visa dig bästa ställena, haha

2016-08-16 @ 22:55:10
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();