FEM LÄNGRE INLÄGG UR ARKIVET

Under de ish två åren jag bloggat här har det blivit en del längre inlägg om mina tankar om lite allt möjligt. Att formulera mig i text är mitt bästa sätt att ventilera och känner mig mycket tryggare med det än att prata om saker. Samma sak gäller när jag ska berätta om något. Jag är helt värdelös på att berätta anekdoter eller bara ren info, tycker det är mycket lättare att skriva ner allt. Tycker dessutom så mycket om att de lite längre inläggen får så mycket respons från er, det är verkligen superkul och ni kommer med så vettiga inputs och pepp. Här är fem lite längre inlägg jag skrivit det senaste året ur arkivet.

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: alex

alltså känner igen mig SÅ mkt, är exakt likadan! mkt bättre i skrift och så fort jag ska försöka återberätta/förklara något känns det jättesvårt och jag snubblar på orden?! haha.

Svar: Men exakt samma här! Verkligen mycket lättare att uttrycka sig i text tycker jag!
ellenspangberg.blogg.se

2016-08-07 @ 10:38:21
URL: http://www.alexaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();