BERGANISKA TRÄDGÅRDEN


Igår eftermiddag åkte jag, Simon och hans Mamma ut till Berganiska trädgården för en liten rundtur och fika. Så himla mysigt. Dock så jäkla trist att vädret i Stockholm har varit värdelöst hela veckan, men mycket fint att låtsas att en är i tropikerna en stund hehe.
 
Godmorgon babes! Idag rör jag mig hemåt mot Örebro igen för att spendera en sista vecka innan det bär tillbaka ner till Göteborg och allt vad vardagen innebär. Är det bara jag som tycker att denna sommaren har flugit förbi? Inte schysst hur fort den har gått. Hade inte tackat nej till en månad till. Jaja nu ska jag njuta av de sista timmarna i huvudstaden innan tåget går. Jag och Simon tänker lunch på FLFL. Vi var och dansade på Trädgården igår så vi är lagom trötta idag, falafel känns med andra ord givet en dag som denna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();