ÅTTA FINA HÖSTKAPPOR I BUTIK JUST NU




Weekday / Weekday


Weekday / & Other Stories


Monki / & Other Stories
 
COS / H&M Trend
 
Åtta fina höstkappor som finns i butik just nu. Kappan tycker jag är det absolut finaste plagget under hösten och det lyfter vilken tråkig outfit som helst. Dras alltid åt de klassiska modellerna som känns tidlösa, så att jag kan ha plagget i flera säsonger utan att tröttna. Den ljusgrå längst upp till vänster eller den ljust rosa från Stories får mer än gärna flytta in i min garderob. 


Kommentarer
Postat av: whiskeysour.blogg.se

asså weekday levererar alltid så bra kappor!!

Svar: verkligen, så jäkla kappstabila!!
ellenspangberg.blogg.se

2016-08-31 @ 07:31:56
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Ellen!
Har en krisfråga haha! (ironiskt i-landsproblem).
Har sett att du har vagabonds pumps isch(?). Har hört att de är stora i storleken, hur känner du om det med den modell du har. Tänkte köpa sådana nämligen. :)
kramis kramis

Svar: Hej! Jaa precis det stämmer, men jag tycker inte att de är stora i storleken, snarare normala liksom. Jag har 38or och det har jag på i princip alla skor jag äger. Hoppas det var till någon hjälp! :)
ellenspangberg.blogg.se

2016-08-31 @ 17:55:11
Postat av: Hanna

Tack tack tusen tack!

sen tänkte jag kolla också vad du har för typsnitt i inlägg/menyn, så stilrent och fräscht på något vis, precis som din stil, bilder och allt :)
jättefiiint

Svar: Avenir light heter det! Tack för att du läser, kram! :)
ellenspangberg.blogg.se

2016-08-31 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();