DAGENS LISTA

Dagens humör: Känner mig just för idag ganska så stressfri och lugn. Vi lämnade in tentan i grafisk formgivning igår så det betyder ledig torsdag innan seminarium imorgon, skönt! Har tiden att träna med energi och utan att behöva passa ett tidsschema och det gör mig glad. 
 
Dagens planerAtt möta upp Andreas och Lollos syster Josse på biblioteket för en intervju! Hon skriver c-uppsats om CSR-arbete ur ett genusperspektiv på Textilhögskolan och det är till den jag blir intervjuad. Låter sjukt spännande! Eventuellt öl med friendos ikväll också! Annars inte mycket mer än att carpa ledig dag framför House of Cards typ.  
 
Dagens borde: Städa lägenheten, handla mat...
 
Dagens måste: Köpa tågbiljett hem till Närke imorgon för att fira valborg med mina älskusar.
 
Dagens tv-serie: Har precis återupptagit House of Cards igen som sagt efter att av oförklarlig anledning slutat kolla mitt i andra säsongen? Inte okej. Men är mest ledsen för att Girls är slut nu...
 
Dagens cravings: Croissanter!!!!! Gud har tänkt på croissanter ca dagligen i flera veckor nu. I helgen ska jag nog köpa till frukosten för att stilla mitt behov.
 
Dagens materiella vill-ha: Något fint att ha på mig till min systers student. Helst hela den här outfiten, så snyggt my god. 
 
Dagens mat: Åt fil med granola, chiafrön och kokos + rostisar med mandelsmör till frukost, kikärtspasta med spenat till lunch och mer har jag inte hunnit med ännu. 
 
Dagens lycka: Att det är ljust ute kl 20.30, att det snart är sommarlov och att delkursen just nu är bland det roligaste ever.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Croissanter <3 helst i Frankrike också.

2016-04-28 @ 18:34:17
URL: http://fannyblingman.blogg.se
Postat av: ISA

åh du har blivit intervjuad!! det är typ ett av mina lifegoals ;)

2016-04-28 @ 23:38:10
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();