soppor och frukost

Denna dröm åt jag till lunch igår, spenat- och broccolisoppa med gröna ärtor och persilja toppat med valnötter och fetaost. Så sjukt gott, blev sugen på att testa att göra den själv! Min syster åt också en supergod med morötter, kokosmjölk, ingefära och cashewnötter. Och så en varsin juice till det såklart. Perfekt lunch och perfekt sällskap. Min eftermiddag bestod av plugg och sedan åkte jag hem till Simon, vi åt lösgodis och kollade på en dokumentär om svarta hål. Finns inget som fascinerar mig så mycket som svarta hål, kan kolla på dokumentärer om rymden i timmar.
 
Och prick nu i realtid sitter jag hemma hos honom och äter frukost och bläddrar i morgontidningen, älskar att de får hem ETC så mycket <3<3<3 Ikväll tänkte jag samla ihop mina bästa personer hem till mig för öl, vin och mat. Perfekt fredagsplan. Puss och kärlek.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();