THREE THINGS

3 saker jag ser fram emot
➝ att klä julgranen ihop med min familj samtidigt som vi dricker glögg och lyssnar på Frank Sinatra.
➝ att skicka in b-uppsatsen
➝ att Simon och jag blir sambos efter årsskiftet (<3)
 
3 saker jag fasar för
➝ att inte komma på vad jag vill göra under min fria termin nästa höst
➝ att sova själv i min lägenhet efter inbrottsförsöken
➝ att jag inte kommer få jobb efter min kandidatexamen
 
3 saker jag gillar
➝ mina vänner
➝ smågodis
➝ vinkvällar

 
3 saker jag inte gillar
➝ pyttipanna
➝ disk som läggs på hög
➝ panikångest
 
3 saker jag vill
➝ få en nice praktikplats
➝ åka till värmen
➝ köpa massa kläder
 
3 saker jag borde
➝ läsa om kvalitativ och kvantitativ analys
➝ städa badrummet
➝ vara bättre på att skypea med mina vänner långt bort
 
 
3 saker jag kan
➝ skriva 
➝ äta upp ett helt paket Ben & Jerrys på en kväll
➝ organisera
 
3 saker jag inte kan
➝ tappa kontroll utan att få panik
➝ titta på film själv
➝ låta bli att bita och pilla på naglarna när jag är stressad
 
3 saker jag pratar om ofta
➝ om skolan
➝ om poddar
➝ om saker jag och mina vänner gjort
 
 
3 saker jag önskar mig
➝ en kamera
➝ en ny telefon
➝ obegränsad kreativitetskänsla
 
3 saker jag blir lugn av
➝ att skeda med min pojkvän
➝ att springa
➝ fredagspodden
 
3 saker jag blir stressad av
➝ att inte få så mycket plugg gjort under en dag som planerat
➝ hälsohetsen
➝ vissa människor
 
 
3 saker jag ska göra i helgen
➝ baka lussekatter
➝ pussa Simon
➝ äta god mat med min familj
 
3 saker jag har gjort den senaste veckan
➝ pluggat ihjäl mig
➝ druckit vin
➝ stressat för mycket


Kommentarer
Postat av: Anna

Himla bra lista!
Det är helt sjukt vad fredagspodden kan rädda ens liv ibland <3

Svar: Indeed!! Världens mest lugnande podd för själen faktiskt :')
ellenspangberg.blogg.se

2015-11-30 @ 08:05:50
Postat av: ISA

åh ni ska bli sambos, så mysigt <3

2015-11-30 @ 22:48:15
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();