bananpannkaka


Glad söndag och hoppas ni haft en fin helg! Min har varit mycket fin, fredagen spenderades hemma hos Albin på hemmafest vilket var så sjukt kul. Så längesedan en var på festligheter som inte slutade med krogen utan som fortsätter in på småtimmarna och det bildas dansgolv i vardagsrummet istället. Gillar det så mycket mer faktiskt. Ramlade hem lite för sent så igår gjorde jag inte mycket för världen. Tvättade fem maskiner och gick en promenad för att köpa lösgodis på hemmakväll som jag åt upp framför Så mycket bättre. Nu har jag sovit 13 timmar och är ready for life igen.

Fick några frågor om pannkaksreceptet på min Instagram häromdagen - och det är så enkelt som två ägg och en banan stekta i kokosolja. Mitt bästa tips är att mixa äggen och bananen noga och länge, då blir de liksom fluffigare. Dessa är toppade med jordnötssmörssås (blanda ihop en matsked jordnötssmör med lite vatten, då kan en ringla över istället för att det blir ett tjockt lager), hallon och blåbär. Så gött. 


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Men 😍😍😍

2015-11-09 @ 10:35:43
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Alltså dröm

2015-11-09 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();