söndag



Halloj! Prick nu sitter jag och fyller på med energi efter ett svettigt gympass på Gustavsvik med min pappa. Det är ett badhus i Örebro och det är verkligen TROPISK värme därinne, fy tusan. Följde med honom på villkoret att vi skulle köpa smoothie och jordgubbar efter, hehe. 
 
Just nu njuter jag mest över att vara hemma, så knäppt att jag ska vara här i två månader känner jag. Ikväll ska mamma ha fest så jag har lovat att hjälpa till hela kvällen med mat och fix. Det är ju ändå mors dag och allt. Hoppas ni har en bra söndag och att ni är glada och mår bra, kram!


Kommentarer
Postat av: ISA

Men det är faktiskt sjukt mysigt att va hemma ETT TAG när man är van att bo själv :))

2015-05-31 @ 23:31:28
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();