update

Den här veckan har inte varit supermycket att hurra för. Känner mig mest sliten och längtar efter riktig vår. Så himla trist att mitt dåliga humör genererar ca 0 användbara bilder, det är lite som att ens kreativitet bara försvinner puts väck. 
 
Men! Hade en supermysig middagskväll med min roomie igår <3. Drack ipa och vin, gjorde himmelska quasedillas med hummus, avokado och fetaost (kan lägga upp recept om det önskas? De var verkligen heaven), och pratade litt skit innan vi trängde ihop oss i sängen och kollade på Skavlan. Så pass gosig fredag.
 
Imorse gick jag mest i slow motion. Drack citronvatten och läste några sidor kurslitteratur. Annars har jag mest tränat och storstädat läggan idag pga lite festligheter här ikväll. Det är ju Earth Hour också ju, typ bland det gosigaste, ska tända hundra ljus och dricka öl med vänner. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fin blogg. Och ja tack till recept, lät skitgott!

2015-03-28 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();