vietnamesiska summer rolls

Åt en himmelsk middag nyss - nämligen summer rolls! Har varit superpepp i flera månader på att testa att göra egna, och det var väldigt enkelt och gick snabbt att svänga ihop. 
 
Jag köpte rispapper på en asiatisk liten butik i stan här i Örebro för femton kronor och sen tog jag allt jag hade hemma som kunde passa till. I dessa har jag avokado, äpple, cashewnötter, koriander, morötter, gurka, sockerärtor och rödlök. Det är bara att blöta rispappret, lägga i allt en vill ha i och sedan vika ihop, lite som en taco. 
 
Sen gjorde jag en jordnötsdipp utifrån Floras recept. Så jäkla gott, dessutom veganskt vilket är toppen ju. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad gott det ser ut!

2015-06-29 @ 20:18:25
URL: http://ellaamandabeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();