outfitbomb

God förmiddag! Hoppas ni mår bra. Prick nu ligger jag som en strandad säl i soffan pga brutal himla träningsvärk. Igårkväll var vi ett gäng som styrde upp en streetbasketmatch, det var så jäkla roligt att få spela igen men det känns i låren och rumpan idag, det var en kamp att ta sig ur sängen imorse. Jag som trodde att det inte skulle vara så jobbigt eftersom jag spelat i tolv år innan. Men tji fick jag. 
 
För tillfället så känner jag mig ganska inspo-lös, en av mina bästa grejer då är att scrolla igenom pinterest för att hitta nya idéer, men också att kolla igenom sitt egna arkiv för att se vad en har att matcha med och kunna komponera ihop nya outfits och sånt ni vet. Här kommer en drös gamla bilder från arkivet: 
 
Jacka - H&M. Byxor & tröja - Weekday. Skor - KMB.
 
 T-shirt & tygkasse - Weekday. Kjol - American Apparel. Skor - KMB.
 
 Tröja från Weekday & byxor från Monki.
 
 Tröja - Monki. Byxor (egentligen en byxdress) - Zara. 
 
 Linne - American Apparel. Byxor - Weekday. Skor - Vagabond. Solglasögon - H&M.
 
 Jacka - COS. Tröja & krage - Topshop. Skor - Dr. Martens. 
 
 T-shirt från Weekday & Byxor med bootcut från Monki.
 
 Jeans & T-shirt från Monki. 
 
 Jeans - Dr. Denim. T-shirt - Monki. Skor - KMB & väskan är second hand. 
 
Slut på arkivbomb!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Alltså din stil är verkligen on point! Vill pinna allt <3

2015-06-29 @ 13:15:30
Postat av: Rebecca Larsson

Åh så mycket bra kläder. Älskar allt det vita

2015-06-29 @ 19:49:28
URL: http://begravningen.blogg.se/
Postat av: Frida

Älskar verkligen din stil!! Och ditt hår, både långt och kort

2015-06-30 @ 15:50:32
Postat av: Anna

Men HUR fint!
Mera outfit-bilder önskas!love it

2015-07-01 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();