2011 mini-me

Igårkväll när jag slösurfade så ramlade jag in på min gamla Devote-blogg jag hade mellan typ 2009-2011. Så kul att jag försökte vara så sjukt ~artsy-tumblr-deep~ som sextonåring. Näst sista bilden är från första dagen i ettan på gymnasiet, minns det så himla väl för bytte om typ hundra gånger pga fett nervös. Och låt oss ta en tyst minut för idioten (jag) som bestämde sig för att kapa av håret på sista bilden. Prick nu sitter jag i bilen på väg till mitt älskade Göteborg, yaaass har väntat på denna dagen sedan mars. Craaaam.


Kommentarer
Postat av: Hannah

åh, vad heter din gamla blogg?? har läst ca hela arkivet på denna så vore fint att ha mer att scrolla igenom hehe! kram din blogg och din stil ÄGER

2015-07-30 @ 10:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();