HAZELNUT + CACAO


Vet inte hur många koppar av detta fantastiska jag druckit under julhelgen, har skrivit om det förut men det är för genius för att inte få mer uppmärksamhet. Världens godaste varma choklad som smakar prick som nutella. Dessutom är den både nyttig och vegansk. 

Jag brukar koka upp ett par deciliter hasselnötsmjölk tillsammans med en tesked kakao (eventuellt någon sötning om en vill, typ honung eller agave) och bara dricka som det är eller toppa med grädde. Tusen gånger godare än vanlig varm Oboy. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gott det ser ut, det måste jag ta och prova någon gång! Det påminner om en choklad jag drack på dominikanska, då man rev en naturlig kakaobit i varm mjölk. Också supergott ☺️

2016-01-02 @ 14:03:08
URL: http://sandrazakariasson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();