2015

Mina mest gillade instagrambilder 2015. Lite mat, lite selfies & mitt lilla krypin.
 
Nyårsafton aka sista dagen 2015. Jag tycker att det ska bli ganska skönt att lämna det här året faktiskt, känner mig färdig med det och är peppad inför ett gladare 2016. Det här har varit ett viktigt år för mig även fast det inte varit dans jämt (men väldigt mycket skratt och fina guldkanter ändå). Har lärt känna mig själv på riktigt känns det som, liksom landat i mig. Och det är ju fint. Lärt mig att inte ödsla tid och kraft på personer som inte ger något tillbaka och istället lägga all energi på personer som får mig att växa och må bra. Träffat många nya viktiga detta år och landat i Göteborg på riktigt, men samtidigt slitits mellan två städer och lagt mer pengar än någonsin på tågbiljetter till Örebro. Nu ser jag framemot att få bo ihop med min pojkvän och få ett hem istället för två. Det har gått mer än okej på uni och jag känner att hittat rätt, även fast jag ständigt kämpar med duktig-flicka-komplex och pluggar ihjäl mig för att jag inte klarar att inte få något annat än vg på en tenta. Det är ett av mina nyårslöften, att luckra upp prestationsångesten, åtminstone så att den landar på en mer hälsosam nivå.
 
Jag är en typisk sån person som alltid målar upp en miljon nyårslöften och håller typ tre. Så detta år tänker jag vara mer realistik och bara sätta upp just tre: att fokusera mer på vad som får mig att må bra och fortsätta rikta min energi åt rätt håll och personer, att försöka lära mig att deala med min prestationsångest och att spara mer pengar. 
 
Nu ser jag framemot att spendera sista dagen på året hemma hos Diddi med fina vänner, bubbel och god mat. Tack till er som kikar in här då och då och för att några av er är så fina och lämnar kommentarer och pepp, det gör mig så himla glad. <3 
 
 


Kommentarer
Postat av: nina

Himla bra löften!!! Mina löften är också bli bättre på att ta hand om mig själv och dessutom lära mig att våga säga nej! Gott nytt år och tack för en jättebra blogg!

2015-12-31 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();