helgen v.48 / bob hund

i torsdags skrev jag tenta i politisk teori hela förmiddagen. jag tror det gick ganska okej, hoppas det hursomhelst! direkt efter så hoppade jag på första spårvagnen till centralstationen och mötte upp simon! han har varit i gbg och pussat på mig hela helgen! så bra post-tenta-belöning.
 
 
 
vi har mest tagit det lugnt, sovit massor och kollat typ två säsonger vänner. gjorde god frukost igår, such girlfriend very good wow. sen har vi varit ute och ätit takkkos och druckit öl på tranqilo samt varit på bio. såg nightcrawler, asabra var den!
 
finfinfin helg, lyx att jag får träffa honom redan till helgen igen<3


Kommentarer
Postat av: lil'sis

finisar

2014-11-30 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();