tråkig söndagslista

Dagens låt: Har i princip bara lyssnat på No Rest For The Wicked med Lykke Li hela veckan så det får bli den.
Dagens frisyr:
 
Denna! En scrunchie eller vad det kallas. (Usch har haft världens fuldag)
Dagens smink: Inget, försöker att undvika smink så ofta det går. Min hy mår så mycket bättre av det.
Dagens klädsel: Svarta jeans och tröjan på bilden. 
Dagens roliga händelse: Hmm, mest känt mig som en boll av söndagsångest så har inte snappat upp så mycket roligt. Eller jo kanske imorse när vi kollade på Modern Family och åt frukost pga älskar båda dom grejerna. 
Dagens planer: Inte så mycket dag kvar, men dagen har sett ut som så att jag vaknade bredvid en lockig sak, gick runt och segade hemma, bakade och sen var jag på middag hos mormor och morfar. 
Dagens saknad: Det var jättelängesedan jag träffade Anna och Bella så jag saknar dom. 
Dagens tråkigaste: Att det är söndag och att jag borde läsa igenom texterna inför svenskanationella och framförallt fotbollssupporterkulturen. Vidrigt hela grejen.
Dagens mat: Åt två mackor med ost och gurka plus yoghurt med granola, mandlar och honung till frukost. Dock åt jag den typ vid klockan ett så det fick bli lunch också sen åt jag kyckling till kvällsmat (plus kaka till efterrätt)
Dagens mående: Helt okej, inte jättebra inte jättedåligt.
Dagens tanke: Vad är grejen med folk som drar egen vinning på andras olycka? Så himla ocharmig egenskap. 
Dagens längtan: Riktig vår!!!
Dagens smycke: Är så dålig på smycken, så inget alltså.
Dagens önskan: Att jag lyckas somna ikväll fastän vi sov till 12.20 imorse. Skyller på sommartiden ok!!
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Miss you <3<333

2014-04-01 @ 00:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();